המרפאה הניידת , וטרינר עד הבית , וטרינר ביקור בית

וטרינר נייד , וטרינר עד הבית , וטרינר ביקור בית
מרפאה וטרינרית ניידת, וטרינר נייד, וטרינר עד הבית

FacebookTwitter


דף הבית >> צוות המרפאה

הצטרפו אליי גם ב-פייסבוק

עוד מילדותי חלמתי להיות רופא של בעלי חיים, ראיתי בטיפול בהם כטבע שני וכשליחות, ונהגתי לאמץ בעלי חיים שונים ומגוונים אל ביתי. לאחר שירות צבאי מאתגר ומסע בן שנה ברחבי דרום אמריקה התמסרתי ללימודים בשאיפה להגשים את חלומי. את לימודי לתואר ראשון במדעי בעלי החיים סיימתי בהצטיינות ולאחר מכן המשכתי באופן טבעי ללימודי וטרינריה באוניברסיטה העברית. לאורך כל תקופת לימודי עבדתי במספר מרכזים וטרינריים בהם רכשתי ניסיון רב. עם תום תקופת הלימודים העיוניים המשכתי לשנת הכשרה קלינית בבית החולים האוניברסיטאי ובמהלכה נחשפתי לצדדים הרבים של רפואה וטרינרית וביניהם תחום רפואת החירום, כירורגיה, הרדמה, הדמיה ועוד. בימים אלו אני עובד כרופא וטרינר בבית חולים וטרינרי גדול ועוסק בתחומים שונים ובייחוד בתחום רפואת החירום. בנוסף אני מתנדב בעמותות למען בעלי חיים, חבר בארגון הרופאים הוטרינרים ומקפיד להתעדכן, לפרסם מאמרים ולהשתתף בהשתלמויות וכנסים וטרינרים.
בעלי חיים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ואני רואה את עצמי בר-מזל שזכיתי להזדמנות לעבוד איתם ולטפל בהם.

את המרפאה הניידת הקמתי מתוך שאיפה לקיים רפואה וטרינרית נעימה ונוחה יותר עבור בעלי החיים ובעליהם. 







מיקי שאפירוד"ר מיקי שאפירו:
לאחר שירות צבאי, נדודים ברחבי העולם, ושבע שנות לימודים אקדמאיים – סיימתי את מסלול הלימודים לרפואה וטרינרית באוניברסיטה העברית. במהלך לימודיי עבדתי עם חיות מחמד, סוסים, בקר וצאן ועם סיום לימודיי החלטתי להתמקד בתחום רפואת כלבים וחתולים והצטרפתי לצוות רופאים במרכז לרפואת חיות מחמד.
במקביל לעיסוקי כרופא במרפאה וטרינרית, אני מפעיל מרפאה וטרינרית ניידת המאפשרת מתן מגוון רחב של שירותי רפואה וטרינרית מתקדמים למקרים בהם לא ניתן לטפל במהלך ביקור בית. תחום הרפואה הוטרינרית הוא נרחב ומרתק כולו אך תחומי העניין העיקריים שלי הם רפואה פנימית, רפואת עור והדמייה. בזמני הפנוי אני נוהג לטייל ולבלות עם בת זוגתי, הילה, ושלושה חתולים חביבים: חתול, מאיה וגורדו איתם אני מתגורר בביתנו אשר במושב טל-שחר יחד עם עוד מספר חתולים בגינה שמדי פעם באים לבקר אותנו ומחליטים להישאר לצמיתות.


   
 
לייבסיטי - בניית אתרים